Ферари, симболот на италијанскиот престиж и спортските перформанси, го прави најголемиот технолошки зафат во својата историја – влез на пазарот на целосно електрични возила. Иако брендот е препознатлив по звукот на моторите со внатрешно согорување, стратегијата на компанијата е јасна. Електрификацијата е неминовна и ќе стане дел од иднината на Маранело.
Првиот електричен модел
Првиот целосно електричен Ферари ќе биде претставен во текот на 2026 година. Премиерата е закажана за пролетта, а испораките до клиентите се очекуваат кон крајот на истата година. Цената ќе биде значително висока, над половина милион долари. Моделот ќе се позиционира во ексклузивниот сегмент на луксузни возила. Ферари ќе влезе во директна конкуренција со електричните Rolls-Royce Spectre, Maserati Gran Turismo Folgore, па дури и со Rimac Nevera во делот на перформанси.
Производство во „E-building“
За потребите на новата ера, Ферари изгради посебен производствен комплекс наречен „E-building“. Таму ќе се склопуваат електричните модели, но и хибридите и конвенционалните автомобили. Со оваа стратегија, компанијата сака да обезбеди флексибилност и постепено воведување на електричната технологија во своето портфолио.
Дизајн и карактеристики
Иако деталите за дизајнот се уште се чуваат во тајност, прототипите што се тестираат сугерираат комбинација на елементи од GT моделите и SUV сегментот. Ферари работи и на развој на специфичен звучен идентитет за електричниот автомобил, со цел да се задржи емоцијата и препознатливото возачко искуство.
Предизвици и планови
Иако првиот електричен модел е во завршна фаза на подготовка, компанијата веќе најави дека вториот целосно електричен автомобил ќе биде одложен барем до 2028 година. Причината е внимателното следење на глобалната побарувачка и стратегијата да не се наруши рамнотежата меѓу традиционалните мотори, хибридите и новата електрична технологија.
Значење за индустријата
Влезот на Ферари во електричната сфера е силен сигнал за целата автомобилска индустрија. Дури и најтрадиционалните брендови се насочуваат кон електрификација, што потврдува дека иднината на мобилноста неизбежно ќе биде електрична. Овој потег дополнително ќе влијае врз пазарот на луксузни автомобили и ќе ја засили трката меѓу премиум производителите.